Αγωγή σε ΜΜΕ εκανε ο Βαγγέλης Μαζαράκης

μαζαρακης 
Ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΣΚΙ και πρώην αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, Βαγγέλης Μαζαράκης προχώρησε σε Αγωγή κατά της ιστοσελίδας SDNA μετά τα όσα έχει γράψει κατά καιρούς η συγκεκριμένη ιστοσελίδα και κατά την γνώμη του κ. Μαζαράκη τον θίγουν.

Σε ανάρτηση στην προσωπική του ιστοσελίδα ανέφερε τα εξής: «SDNA, σας έχω κάτσει στο στομάχι, ε; Περαστικά σας. Είμαι ελεύθερος να λέω την άποψή μου. Δεν πληρώνομαι για να λέω τις απόψεις των εργοδοτών μου γιατί δεν έχω. Δεν έχω κάνει συμφωνία μαζί σας να λέω ότι γουστάρετε εσείς. Και δεν είμαι κλέφτης και πειρατής προσωπικών ιστοσελίδων όπως εσείς. Α, και δεν έχω χορηγούς και είναι τιμή μου που δεν είμαι φίλος του αρχηγού σας του Κοντονή. Τα υπόλοιπα στην Αγωγή που σας έχω κάνει για τις αθλιότητες που εις βάρος μου κάνατε». 

Η κόντρα του Βαγγέλη Μαζαράκη με τη συγκεκριμένο Μέσο υπάρχει εδώ και πάρα πολύ καιρό, αφού ο κ. Μαζαράκης είναι θερμός υποστηρικτής της υποψηφιότητας του Δημήτρη Ελευθεριάδη για πρόεδρο στις εκλογές της ΕΠΟ, την ώρα που το Μέσο ακολουθεί μετά μανίας την υποψηφιότητα του Βαγγέλη Γραμμένου.

Υπήρξαν πολλά δημοσιεύματα κατά του κ. Μαζαράκη από το SDNA με αποκορύφωμα τον «πόλεμο» που του κήρυξε αναφορικά με την υπόθεση της «Κάρτας Υγείας». 

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η χθεσινή ανάρτηση του πρώην αντιπροέδρου της ΕΠΟ για τον θάνατο του Στυλιανού Παττακού, με το SDNA να την κάνει… σημαία και να επιτίθεται εκ νέου στον Βαγγέλη Μαζαράκη, ο οποίος επανήλθε με νέα του ανάρτηση που έγραφε τα εξής: « Προσπάθησα στη ζωή μου να μην είμαι δήθεν. Πάντα προσπαθώ να λέω ξεκάθαρα αυτό που πιστεύω και όχι ότι με βολεύει ή με συμφέρει Δεν ανήκω σε κόμματα, αλλά ποτέ δεν έκρυψα ότι είμαι ΔΕΞΙΟΣ και το χω πληρώσει αυτό στη ζωή μου. Δεν με νοιάζει όμως. Αν δεν μπορείς να πληρώσεις για τις ιδέες σου δεν αξίζουν τίποτα αυτές. Από κανέναν δεν ζήτησα να ασπασθεί τις ιδέες μου και σε κανέναν δεν δίνω δικαίωμα να τις κρίνει Αυτά τα ολίγα για τώρα…».


Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος

efimeridakefalonia.gr
Share on Google Plus

About kefaloniasports

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.